Fredag, shopping, bögel och träning

Jag är på ett sånt himla bra spår just nu! Kom nyss hem efter ett sjukt bra träningspass, 20 min crosstrainer och 30 minuter styrketräning där jag verkligen maxade i VARJE övning! Efteråt gick jag och solade i 20 minuter, så skönt att bara ligga och belöna sig!
Imorgon ska lillasyster Tessi få fixa mitt hår, var månader sen jag gjorde något åt det, men NU ska det fixas. Blonda slingor ska i för jag vill inte se ut såhär längre, jag vill vara fräsh!

Idag blev det lite shopping också, i förrgår med nu när jag kommer att tänka på det. I förrgår blev det en större necessär, vilket är MER än behövligt då mitt smink svämmar över i den gamla, ja jag ÄLSKAR smink, sen blev det en ny ögonbrynspenna och ett nytt puder, på måndag börjar jag ju jobba och vill se fräsch ut.
Idag blev det ett par jeanstajts, jag kom faktiskt i en stlk 40!!!!! Helt otroligt, visst de är ju jättestretchiga, men vadfan ändå! Sen gick vi in på Twilfit, en av mammorna som har haft inskolning med sin son samtidigt som jag skolat in Max jobbar extra där och hade skrivit att dom hade halva reapriset, då kan man ju inte låta bli. Jag köpte nånting som jag aldrig att jag skulle använda.. en GÖRDEL, i rubriken står det BÖGEL, min begåvade lillasyster trodde att det hette så innan hon blev rättad :) Kul ord, BÖGEL.. ANYWAY! Ja jag köpte den iaf, 50:- ist för 250:-. Jag har så slapp hud (och fett) nu för tiden så den drog in mina lovehandles alldeles perfekt, även om det var ett träningspass att bara ta på sig den, helt klart värt det om man frågar mig ;) Vill man vara fin..

Nej, dags för en dusch, jag luktar svett och solarium!




Kommentarer
Postat av: Fru Evelina - HappilyEverAfter.se

Åh det är så skönt att vara nöjd med träningen! De där kärlekshandtagen och slapp hud känner man ju igen nu efter graviditeten hihi...



Kram!

2010-01-23 @ 16:49:42
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0