Barnpasseri

Är hemma en stund efter att ha lämnat Max på dagis. Han blev lessen idag när jag skulle gå och knep tag i mina händer och ville inte släppa. Som tur är finns det fra pedagoger till hands när det är jobbiga morgnar. Lilla plutt.
Nu ska jag snart bege mig hem till storebror och sambo för att passa brorsonen J! Sen blir det hämta Max på dagis.

Jag är förresten HELNÖJD med min nya blogg, kanske ska jag "smycka" den lite på sidorna också med något fint, den är lite väl clean nu känner jag.

Ikväll står simning på schemat! Ska bli skönt! Behöver variera min träning lite plus att jag har en ny baddräkt (ja du läste baddräkt) att använda. Lite kärringvarning med badräkt, men som min mage ser ut nu så är den inte i skick att visa sig i en bikini, förhoppningsvis är den det i sommar! Viva la spañia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0