Tränat och gynakuten

Såååå duktig jag är. Blev ett pass på 35 min. Bra start på veckan! Blev axlar, biceps, triceps, mage, och ben! Känns så härligt! Idag var första dagen tillbaka på jobbet efter alla sjukdagar och efter allt vabbande. Kändes jättebra att vara tillbaka och dagen flög iväg fortare än fortast!

Igår kväll blev det en tripp till akuten också. Gyn akuten, spännande va? Hur som var det ingen fara, jag har tydligen en vätskefylld cysta på livmodertappen som gyn försäkrade mig om var ofarlig och i n t e cancer, sen sitter det tydligen en hinna kvar från mensen, som småblöder, inget farligt tydligen.. HAN, ja det var en manlig gyn, UNG, 28-30 år kanske försäkrade mig om att jag inte hade cancer, ett par gånger. Innan vi går in i hans rum, ja gynekologens rum, så säger han till mig "jag känner igen dig, jag har sett dig förut", vilket gör mig ÄNNU mer nervös, är inte stormförtjust i manliga gynekologer, ännu värre när dom är unga, och så säger han att han sett mig förr.. "jahaaa..." säger jag.. varpå han säger "kanske på KS i solna" jag svarar att det var där Max föddes. Sen pratar vi inte mer om det.. Pinsamt.
Jag har tydligen inte cancer iaf, det är det viktiga :-D Jaja, jag utgår alltid från det värsta, man kanske borde sluta med det, hur som helst ska jag göra cellprov på torsdag på MVC på drop-in mottagningen, det är hög tid för det nu, det tyckte han också, även om "allt såg fint ut på in och utsidan"




Kommentarer
Postat av: louise

hahaha... jag döööör. pinsamt att han säger sånt när man visat upp allt lixom.

mallorca låter juh toppen. hoppas på o få veta mer inom snar framtid ;) vad kommer det kosta er? längtar efter bilder från dagen:D

2010-02-15 @ 21:37:02
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
Postat av: emilie

Åhh vad kul att du också har en blogg :)

älskar att läsa bloggar!!!

2010-02-19 @ 14:51:01
URL: http://emlom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0