Sjuk igen då

Igår kom halsontet som en blixt från klar himmel. Var ju en sån himla bra dag i övrigt, en härlig dag på jobbet, jag och sex barn, ja det var alla barnen vi hade pga kräksjukan som slagit till, vi var ute och rullade världens största snöboll, eller ja, snögubbe. Och dagen flöt på bra, jag slutade kl 13, åkte och hämtade min lilla älsklingsunge på dagis och gick hem och städade och myste med honom. Ett riktigt kakmonster har han blivit, tror han åt säkert 10 mairekex på raken, haha!
Sen kom Erik och hämtade upp oss och vi åkte till Kungens kurva för att hämta ut våran bärbara som varit på service, sen till City Gross för att handla behövligheter.
Där nånstans mellan städningen och City Gross började jag känna av det, det onda i halsen och i kroppen, förkylningen började krypa sig på och kroppen kändes varm och kall om vartannat.
Idag blev det till att vara hemma och vila för mig. Hoppas på en friskare vecka den som kommer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0