Max dockvagn?

Undrar varför det inte finns någon Max-bok som heter så.. Max potta, Max boll, Max blöja... den sistnämna har vi införskaffat och Max älskar den! Han tjuter "Maaa" när man frågar vem det är i boken, "Ma" betyder Max, han pear på blöjan och på den envisa lilla Max i boken som kissar på golvet, han hytter med näven och sägr "mamma" när mamma kommer och är arg. SÖTnos! Inte det jag skulle komma till.. skulle komma till att min lilla Max, han gillar dockvagnar!
Sitter och googlar runt mig.. Max tycker mycket om docksulkysarna som finns på dagis (till Eriks stora fasa). Såklart att pojkar kan och SKA leka med dockor, inget fel med det ju, och dockvagnar är ju jätteskoj :)
Så jag funderar på att köpa en vagn till honom.. den här såg kul ut :)


eller är det overkill?


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Vad roligt med ny blogg! Max dockvagn finns inte men däremot Max vagn.

Maxböckerna är underbara!

2010-02-20 @ 10:30:21
URL: http://eldgrisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0