Längtar

jag har ju så mycket att längta till nu för tiden! Jag känner mig sjukt stressad över flytten! Försöker packa och städa idag min sista VABdag här hemma, lyckas si sådär. Just nu sitter Max nöjd och leker med typ 50 tamponger, han sorterar dom från skål till skål, vilket han tycker är jättekul. Vem hade kunnat tro att tamponger kunde vara så kul ;)
Spotify pumpar musik här i bakgrunden, Max nynnar med till Pinks låt "I don't believe you", både jag och Max tycker mycket om den, Max tycker mycket om "jag är en gummibjörn" också, men den lyssnar vi inte på lika mycket av någon konstig anledning. Norah Jones lugna sköna låtar nynnar han också till. Så coolt! Han härmar mycket man säger nu, här om dagen sa han "blyta blöja" när jag sa att vi skulle byta blöja, men när jag ville att han skulle upprepa så blev det "blablabla" ungefär, så han gör det inte på kommando. Men han förstår ju verkligen vad man säger nu, vilket är ascoolt, jag brukar fråga honom "om han inte kan sätta in nappen sådär roligt", då vet han direkt vad jag vill, jag tycker att han ser så rolig ut när han har nappen åt fel håll, med sugisen ut och lodrätt istället för vågrätt, ja om ni förstår, hihi!

Nu blev det ett inlägg om Max och inte om allt jag längtar efter, men så kan det bli ibland, eller ganska ofta kanske.. jaja! Packning och städning var det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0