IPHONE

YES! I förrgår kom den. Min ajfåwn! Svart och snygg!


(Bild lånad från letsgodigital)


Kommentarer
Postat av: emilie

haha..stackare ;) men barn brukar väl "jobba" emot en rätt ofta?

Hoppas de går bra iaf!



aa gör det! jag la in din som favorit :) älskar också att fördriva tiden med att läsa bloggar faktiskt. mkt kul!

åhhh! jag har också en Iphone. en vit! älskar den!!!

2010-02-19 @ 19:33:19
URL: http://emlom.blogg.se/
Postat av: Anna Maria

snygg!:D Bara du kirrar Taptap då kommer jag gillaren ännu mer^^

2010-02-19 @ 23:22:41
Postat av: emilie

haha stackare :) tur att den som hjälper mig (Emilio) iaf hjälper åt på samma sätt. så han inte arbetar emot mig! haha..

hur gammal är Max nu?



åhh älskar min iphone.. men min batteri tid är så dålig för jag håller ju typ på med den heeela tiden. spelar, facebookar, mailar och allting :)

2010-02-22 @ 12:07:45
URL: http://emlom.blogg.se/
Postat av: Graviditetsbloggen

Hej. Jag och sambon har lite problem angående om barnvagnar, men du kanske kan hjälpa oss.? =) Imorgon efter vi har varit på ultraljudet, är det dags för våran del att kolla på barnvagnar till vårt lilla mirakel som är beräknad den 31 Juli, men vi har lite problem. Du kanske kan lösa det..? =) Fin blogg du har förresten, en rolig blogg med massor med bilder.Sånt gillar jag! Ska börja följa den här! =) om du tycker om barn och tycker det är roligt att följa om en graviditet så följ gärna min blogg också!

2010-03-02 @ 13:45:15
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0