Dålig update

I knooooow! Sjukt dåligt av mig. Idag bev det VABSKI igen.. Max kräktes på vägen till dagis, han har sån hosta. Han är alltså inte magsjuk, bara sjukt jobbig rethosta, stackarn. Vi hann precis fram till dagisgrinden när det hände, så jag tittade in, sa till en av Max fröknar att vi "bara var där för att säga att han vara sjuk" haha, klockan 7 på morgonen. Hon tittade skitkonstigt på mig, och sa bara "jahaaaa?" sen förklarade jag att han har hosta och han precis kräktes upp morgonvällingen. Hehe, lite humor på morronen är aldrig fel ;)  Så Max blev avtorkad, sen lutade han sig tillbaka och gav mig en lång, nöjd och mysig blick, sen gick vi hem, samtidigt som jag ringde mitt jobb och sa att det blir vab för mig igen..
Vi har haft en mysig dag hemma med packande och myyyys, sen sov vi middag i tre hela timmar också. Så skönt, han är en riktig myspelle, ville ligga nära och gosa!
Så nu blir det till att packa lite till och sen måste vi åka och handla mat, kylskåpet ekar, en massa cider är det vi har, Somersby, det är ju väldigt gott men ingen middag direkt ;)

Hej hopp!




Kommentarer
Postat av: emilie

Skönt att vabba? jag skulle kunna tänka mig göra de ibland =p hihi..



mm..ibland får jag faktiskt middag lagad! sköönt :)

Så gott med snabbmakaroner! de kan man aldrig få för mkt av!!! mmm...

2010-02-22 @ 15:55:47
URL: http://emlom.blogg.se/
Postat av: emilie

Nu får du blogga mera :) dålig update på sistone!

hoppas allt är bra med dig vännen!!Kraam

2010-02-28 @ 12:34:33
URL: http://emlom.blogg.se/
Postat av: Kim o Leo

vaddå ingen middag,sommersby är allt man behöver ;)

2010-03-08 @ 11:15:17
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0