Bröllops-update

Anledningen till att jag inte skriver så mycket om bröllopet ÄN är för att det i denna stund står ganska stilla. Förra veckan så bokade min ena lillasyster som ska vara en av mina tärnor resa och hotell med sin sambo, samma hotell som vi ska bo på. Jag blev glad, då kan jag pusta ut, EN av tärnorna är helt 100%iga. Nu gäller det att komma på vart vi ska klämma in min andra tärna, som är min andra lillasyster. Jag är säker på att det löser sig på ett eller annat sätt.
Jag vet redan vad de ska ha för sorts klänningar och vilken färg :D

Det var det jag hade för tillfället, men lugn, there's more to come. Just nu är det fokus på flytten. Därefter är det fokus på att homestyla klart allt, vilket kommer att ske på en helg typ. Sen är det bröllopsplansdags. Vi har en del pengar undanstoppade nu iaf. Bröllopsavgiften och det är kirrad, och nästan hela resan. Nu ska vi ha till ringarna, kläder och själva firandet efter vigseln :) säkert nåt mer också som jag har glömt (läs förträngt nu med alla VAB och sjukdagar.)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh vad spännande med bröllop snart!!

Kram

2010-02-12 @ 08:13:47
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0